Absolut ingenting.

Jag och Isabella sitter, eller ja hon ligger på sitt gym och jag sitter brevid. Vi gör absolout ingenting och det är tråkigt. Men igår när jag var på väg att träffa en annan mamma med sin dotter så började jag känna mig konstig, det visade sig att jag har liiiiite feber och sen hade jag huvudvärk. Så träffen blev inställd och jag bara satt hemma och tog det lugnt... Och varje gång jag mår dåligt så vill jag alltid ha godis, så jag kunde faktiskt inte stå emot nu heller när jag försöker gå ner i vikt.. Så jag åt lite godis. Men vad gör det om hundra år? :D hehe..
 
Idag är väl lika segt som igår, och lilla Bella sov länge idag, enda till 8,30 så det var skönt att få sova lite längre än vanligt. Hon brukar ju annars vakna vid 6-7 på morgonen och vill ha mat, och oftast somnar hon om sen igen.
Beställde även lite bilder igår, och några förstoringar på lilltjejen! :) .. Såja, det är väl det hela som hänt och titta, jag fick ett lagom långt inlägg också! :) haha!
 
Hörs senare, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0