BVC.

 
BVC idag. Och självklart har min lilla sötnos lagt på sig några gram och växt några centimeter. :) .. För det första så tyckte Distriktsköterskan att hon ser ut att ha växt en del, sen så pratade hon lite med Bella, och hon gav ifrån sig ett leende och bara tittade med sina stora blåa vackra ögon och hade så fin ögonkontakt med distriksköterskan. Och sen ville hon även prova en sak på Bella när hon låg på rygg, så hon tog tag i hennes händer och försökte dra upp henne och visst, det kunde ju Bella utan problem så hon satte sig upp och det var så lätt för henne. Då sa sköterskan att det är en koll dem gör när barnet är 6månader, men det kunde hon redan sa sköterskan förvånat. Och förvånad blev jag också! Så himla duktig min lilla sockertopp är!
 
Dagens vikt och längd.
6075gr
59,5cm
 
Nästa gång blir det sprutor igen för Bella, ush! =(
Dumma vaccination sprutor, men visst de är ju ett skydd för henne så då är det värt det.
Och sist var hon fantastiskt duktig, fick bara lite feber på natten annars var det bra med henne.
Så jag tror hon fixar det denna gång också. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0