Fredag.

Jaha, då var det fredag igen.. Och idag ska vi bara sticka och handla, sen vet jag inte riktigt vad som händer. Har inga planer iallafall. Och igår var ännu en tråkig hemma dag, bara jag och Isabella. Vi busade, gosade, åt och Isabella sov lite korta stunder. Hon snackar för fullt nu och jag tycker det är synd att man inte har en kamera fastklistrad på pannan så man kunde få med allt, men det blev iallafall en video igår som jag la upp här på bloggen. Så jäkla söt denna lilla tös kan vara! ååh, hon är så go att man nästan äter upp henne ;)
 
Igår kom förresten lite av bilderna jag hade framkallat... Det konstiga var att jag hade laddat upp 100st bilder, men fick bara beställt 40st av någon konstig anledning. Så jag har mailat dem om det och får se vad dem säger. Rätt ska vara rätt. Men visst, sen kan jag ju erkänna att jag har mitt eget ansvar att kolla ordentligt på min beställning innan jag genomför den. Men eftersom det stod "!00 bilder uppladdade" så tog jag det förgivet att dem blev framkallade också.
 
Nä, nu ska jag fortsätta här. Ha en bra fredag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0