Grillning.

Då bestämdes det att det blev grillning idag hemma hos mina föräldrar. Ska bli gott!
Första gången i år, och även för Isabella. Vi får ta med vagnen, så hon kan sitta där och bara njuta av det fina vädret, hon älskar ju att sitta upp nu för tiden. För när hon är vaken vill hon absolut INTE ligga ner och kolla rakt upp i taket eller vad det nu är. Utan blir bara tyst när hon får sitta upp och vara med.
 
Just nu sitter pappa och matar vår lilla dotter, och sen ska vi ge oss av till mormor och morfar.
Kommer ta med mig kameran och hoppas att jag får lite fler bilder på sötnosen, alltid lika kul att fota henne :)
 
(Bild hemma hos mina föräldrar)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0