Helgen.

Igår åkte vi hem till mina föräldrar och vi var där hela kvällen. Vi åt Kina mat och kollade film, och såklart en massa snack :) .. Alltid lika trevligt! Vi klädde Isabella så fint igår, men tror ni inte att vi glömde att fota henne? jo! Men däremot så fotade mina föräldrar henne så får se om de fick något fint kort så jag kan visa er :)
 
Idag hade vi egentligen planer, och att min mamma skulle passa Isabella här hemma hos oss i princip hela dagen. För jag och Billy skulle till hans två kollegor som köpte ett hus tillsammans för ett tag sedan och behövde lite hjälp med att lägga golv, men det blev inget. Tyvärr, så här sitter man en söndag och har absolut inget att göra, Billy var rastlös så han la ner Isabella i vagnen och gick ut, så de kommer väl om ett tag. Jag var dock inte lika rastlös, för jag hade storstädat här hemma, dammsugit över allt, städat kylen och ugnen. Och nybäddat i sängen!
 
Det är nästan lite skrämmande att en söndag alltid blir lika seg och tråkig? Näst intill alla söndagar iallafall!
Förhoppningsvis kommer mina förstoringar på Bella imorgon, så det ska bli spännande och se om det blev bra. Och sen i veckan blir det en tripp till IKEA för att bl a köpa ramar. Nä nu ska jag fortsätta skriva ner vad som behövs handlas i affären senare idag.
 
(Bild från Instagram, för ett tag sedan)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0