Idag.

Dagen har varit väldigt dryg och tråkig och blää! Men fint väder har vi haft iallafall så det gillas! Isabella har varit en duktig tjej idag, hon brukar aldrig sova om dagarna, eller ja om hon sover på dagarna så är det max 10min typ, men idag har hon sovit uppe hos mig i 45min, sen efter en måltid sov hon nog 1½ - 2 timmar. Så det var jätte skönt att hon fick sova lite, för annars brukar hon bli så grinig och hon vet inte riktigt vad hon vill. Och sen fick jag ju min egna lilla tid, dock så hade jag tråkigt hela tiden så det hade inte gjort mig något om hon var vaken.
 
Billy kom hem vid 7 efter jobb ikväll, gjorde lasagne och sallad och åt det framför tv.n och kollade på säsong premiären av Tonårsbossen, vilket var rätt så underhållande och knäppt! haha, hur vågar man lämna över sina pengar till sitt barn? Rena mardrömmen! Jag vet hur jag själv var när jag var 16år, KLÄDER KLÄDER KLÄDER! Det var de enda som betydde något, och hann inte få mitt studiebidrag innan jag shoppade upp det. Än idag är jag svag för kläder, men man har liksom vuxit ur det lite, och sen har man inte det lika bra som när man bodde hemma. Då behövde man inte bry sig om hyror, räkningar etc. Så ibland känner man att man inte riktigt uppskattade hur bra man egentligen hade det. :)
 
Fortsättningen på denna kväll kommer bli lugn framför tv,n/datorn. Och imorgon eftermiddag kommer Andreas och Amna och hämtar Isabella! Så måste packa hennes väska så man inte glömmer något. Jag kommer säkerligen sakna henne direkt när de tar henne, men jag hoppas att jag inte gråter mig till sömn som jag gjorde sist de passade henne. Ush, det var så jobbigt att inte ha henne hos sig på natten. Men när jag väl lyckades somna så sov jag jätte bra. Och det var verkligen en god natts sömn som man har saknat.
 
Om ni klickar in på Dagens Outfit här på kategorierna, så ser ni hur shopping galen jag var för några år sen =)
 
Nä nu får jag fortsätta här med absolut ingenting. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0