IKEA.

Tittar just nu inne på IKEA's hemsida efter ramar till bilderna jag har framkallat. Hoppas att dem kommer i brevlådan snart för vill bara hänga upp dem.. Men ja, måste ju inhandla ramarna också! Där är så mycket fint på IKEA, och varje gång man går där så försvinner några hundralappar. :) ..
But that's me, jag  ♥ shopping = sann kärlek!
 
 
Funderar på dessa ramarna, men det är så himla svårt att hitta ramar som passar måtten på bilderna. För hur jag än gör så fattas det, antingen 5cm för litet, eller 5cm för stort.. Man vill ju inte klippa i korten.. Och sen vill man inte köpa en för stor ram så det ser dumt ut.. Ah, jag får se vad jag hittar på.
 
Annat fint på IKEA, som jätte gärna får följa med nästa gång vi ska dit.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0