Sol.

Just nu är min mamma på besök, och såklart sitter hon fastklistrad vid Isabella och både leker och pratar med henne. Isabella har utan tvekan den bästa mormorn som man kan ha. :)
 
Billy jobbar enda tills 20.15 ikväll så får se vad denna dagen har att erbjuda. Igår så tvättade vi upp alla hennes kläder i stl 62/68 så de har hängt på tork nu hela natten och ska snart vikas och läggas i hennes byrå. Och på tal om kläder och byråer, jag vill ha en garderob till henne.. Mycket lättare att hänga upp vissa kläder än att vika det. Blir lätt att det ser ut som min egna garderob då, RÖRIGT! (ja, jag erkänner Billy) haha! =)
 
Vägde mig förresten innan, dock var det efter frukosten. Men då stod det minus 1 kilo, och det har bara hänt på 2 dagar. Så det är jätte kul att se! Fortsätter kämpa!
 
(Mitt mål, bilden är från augusti 2010.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0