1 dag kvar.

Igår passade mina föräldrar Isabella i några timmar, för jag och Billy skulle till Väla för att köpa de sista julklapparna. Det gick jätte bra och vi hade det mysigt. Var så skönt att bli klar med allt.. Fast idag inhandlades två julklappar till, för igår hann vi inte med den ena. Och den andra köpte jag nu ikväll när jag var iväg med min mamma och Amna, för då kunde jag inte låta bli att köpa fler klappar till min lilla prinsessa. =)
 
Nu ikväll har jag klippt Billys hår, för det var riktigt långt och han hatar när det blir för långt. Men ändå så dröjer det så länge tills han frågar mig om jag vill klippa honom, haha! Resultat: Nöjd som vanligt =)
Och det var meningen att jag skulle fixa mina naglar ikväll men tiden bara sprang iväg som vanligt när man har ett pressat schema.. Så får ta det imorgon innan vi sticker.
Vi ska som sagt fira julafton hemma hos mina föräldrar med mina syskon och deras respektive.
Och både jag och Billy börjar känna nu att i år får vi nog fira jul, ÄNTLIGEN! :D .. Men ska fortsätta hålla tummarna fall i fall!
 
♥ Vill önska er alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År! ♥
(Bild från 2009-12-20)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0