Ofattbart.

Tidigt i förmiddags fick jag reda på att Paul Walker hade dött.
Jag låg fortfarande kvar i sängen och sov när Billy kom in till mig och sa - Vet du vem som är död?
Och ni kan tänka er hur snabbt jag öppnade ögonen! Jag bara vem?
- Paul Walker...
VA!? ..... Fan vad tråkigt.... Och så fortsätter jag ligga där i sängen med värsta chock minen och helt tom i blicken, och vet inte om jag verkligen är vaken eller om detta är en dröm.... Så jag fortsätter ligga och försöker somna om för att sen vakna och inse att det var inte verklighet. Men nej... Jag lyckades inte somna om och detta beskedet var sant.
 
Jag har gått runt och tänkt på honom hela dagen, tycker det är så sjukt och tragiskt! Och det värsta är att han gjorde det för en välgörenhet och så dog han istället. Ush... Har faktiskt fällt några tårar och varit ledsen över detta. Han var en av mina favorit skådespelare och jag har alltid gillat honom, enda sen jag såg han första gången i The Fast And The Furious , blev jag kär direkt! För ingen kan väl säga att Paul Walker är något annat än snygg?
 
Alla mina tankar går till hans nära och kära, och speciellt till hans 14åriga dotter.
Vila i frid. . Och som Vin Diesel skrev "Himlen har fått en ny ängel"
 


Kommentarer
sarah

Håller med. Precis så idag för mig osså :(

2013-12-02 @ 01:18:55
URL: http://barasarahhh.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0