Skoj.

Jag vet inte om mina läppar log, men mitt hjärta gjorde det när jag packade in Isabellas 1års presenter. Att packa in födelsedagspresenter för första gången till sin egna dotter är väldigt .. skoj? kan inte riktigt beskriva det med ord. Men det känns fantastiskt roligt att köpa presenter till henne och framför allt när hon har blivit en så stor flicka nu :)
Om bara 4 dagar blir hon 1 år.... Helt sinnesjukt vad tiden går fort, men det vet vi ju alla.
Nu är i alla fall hennes presenter inslagna och det är skönt att få det gjort. Hennes tårtor är också beställda och det är fortfarande lite små fix kvar till hennes födelsedagskalas på lördag men vi ska fixa det på fredag när Billy har semester.
 
Det blir även julklapps shopping nu i dagarna! Älskar att köpa julklappar och presenter. :) Det som är mindre roligt är att man aldrig lär sig att vara ute i god tid, och jag tror det är mååånga fler än jag som tänker likadant. Så affärerna är säkerligen propp fulla med folk och stress... Aja, sånt är det. Julen behöver inte bli stressig och jobbig, det blir vad man gör den till helt enkelt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0