1 februari.

Äntligen är den dryga januari månaden över och februari är här! Vill bara ha vår nu så man slipper alla dessa lager på lager kläderna. Man får ju klä på sig rejält så man nästan ramlar ner från trappan för man blir så klumpig. Längtar till våren också just för att Isabella är 6månader och förhoppningsvis kryper runt och är mer med i vad som händer. Så det ska bli jätte kul.
 
Igår var min brors fru Amna med mig hos BVC med Bella, det gick jätte bra. Förra torsdagen vägde hon 2730gr och var 47,8cm lång. Och nu igår, en vecka senare väger hon 3070gr och är 49cm lång. Riktigt chockerande att hon har gått upp så mycket! Blev riktigt paff och tappade nästan ögonen haha! Men det är super kul, hon är så duktig. Och självklart är jag det med som tydligen har väldigt god och gräddig bröstmjölk ;D
 
Hon har under en kort tid också blivit stark i nacken, och lyfter sig numera rakt upp när man håller i henne. Hon kan hålla huvudet uppe i några sekunder. Så hon är jätte duktig. Och eftersom hon behöver träna mer och mer, så köpte vi ett Babygym igår, och även ett Bärsele. Kan lägga upp bilder på det sen!
Men tydligen ska hon vara 53cm lång innan hon får använda Bärselet? Får hoppas hon växer lika snabbt på längden som på bredden, haha!
 
Vi sov över hos min bror och hans fru från igår till idag, det gick jätte bra. Jag fick sova ut lite för min bror kom in och tog Bella in till deras sovrum och sa att de kunde ta henne ett tag. Så jag fick några timmars sömn vilket jag var SÅ tacksam över! För man är så utmattad om dagarna så man ber om att få en skön natts sömn någon gång. Vilket inte alltid lilltjejen håller med om.
 
Nu ska jag fortsätta ha en trevlig fredags kväll med älskling och vår underbara lilla prinsessa ♥
 
 
Såhär söt kan man också vara, mammas lilla flicka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0