Fotografering

Igår var vi ju på HD för fotografering av Isabella med oss, och det gick jätte bra. Men först så var det lite segt för han som fotade ville helst att hon skulle vara vaken, och eftersom vi hade precis åkt bil som Bella älskar så somnar hon alltid. Efter vi hade burit upp henne från bilstolen så vaknade hon till lite, så då försökte vi prata med henne, och dansade runt med henne, haha! Och då lyckades vi få en vaken och vacker liten flicka. Dock ville hon ha nappen men det gjorde inte mig och älsklingen något för vi tycker hon är super söt med den. :)
 
Han tog först några bilder på henne själv, och sen tog han på oss alla tre. Det var jätte mysigt och man kändes verkligen som en familj. Efteråt när vi var klara så fick vi välja den bild som skulle synas i tidningen och att dem 5 bästa bilderna enligt dem kommer läggas upp på internet som jag sen får tillgång till med lösenord. Och då antar jag att jag kan köpa dem bilderna, för det blev jätte fina foto som jag skulle velat rama in här hemma. Men om jag förstod honom rätt så kunde man göra det.
 
Hon hade detta under sin jätte fina Newbie klänning, dock så hann jag ta av henne den innan jag fotade.
(dumma mig) Men jag hittade en bild på klänningen som ni kan se nedanför.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0