Helgen.

I fredags åkte vi hem till mina föräldrar och åt middag, även min bror och hans fru skulle äta där. Och vi hade det jätte mysigt och pratade en massa. Jag, mamma, Amna och lilla Bella hade såklart lite tjejsnack medans killarna var ute i garaget och lekte med sina bilar. :)
 
Och igår så trodde vi mest att vi skulle vara hemma och bara ta det lugnt. Men ack så blev det inte, eftersom vi är väldigt rastlösa. Så vi körde upp till min storasyster med familj och hälsade på en stund. Isabella fick äntligen träffa sina kusiner och dem tyckte det var jätte kul att få se lilla Bella.
 
Idag har min mamma passat lilla Bella medans jag och älskling har städat bilen, sen stack vi en snabb runda till Familia, där jag hittade en tröja och en tunika till mig själv och även en kofta till min mamma :) ..  
Och sen blev det att vi åt kina mat och hade det mysigt, som alltid :)
 
Nu på onsdag ska jag, älskling och Bella fotas på HD, så vi kommer synas i tidningen inom kort. Kommer bli kul och självklart ett minne för livet då vi kommer klippa ut och rama in det.
 
Min mamma följde med oss hem ikväll, just för att hon ville hjälpa mig lite (jag har sagt att jag har världens bästa mamma) hihi. Så nu ska vi fortsätta ta det lugnt innan det är dags för läggdags!
 
Bjuder på bilder med Isabella och hennes kusiner.
 
 


Kommentarer
Monica-Gravid med nr 1

Sv: Tack så himla mycket ♡

Vilken härlig blogg & stort grattis till till er lilla tjej! Hon ser underbar ut ♡

2013-02-12 @ 10:11:15
URL: http://mookpersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0