Tisdag.

Idag var jag och Isabella iväg på Spädbarnsmassage, första gången och det gick jätte bra. Träffade andra mammor och snackade en hel del, vilket var jätte trevligt. För annars sitter jag bara här hemma och glor hela dagarna, så det var skönt att komma ut en sväng och träffa folk.
 
Isabella behöver verkligen massage då hon är så gasig pga lactulosen hon får i varje måltid. Och hon krystar jätte ofta så det är lite jobbigt för henne, stackaren.. Får verkligen hålla tummarna på att hennes mage blir bra snart, så hon slipper detta elände. Annars är allt jätte bra med henne. Hon utveklas så fort och börjar bli så duktig på en massa saker..
 
Tänkte skriva ett eget inlägg om hennes utveckling, vad hon kan och sådär. Men det är svårt ibland att komma ihåg vissa saker som hon gör, att veta exakt hur gammal hon är. Men ett ungefär får duga.
 
Både jag, Bella och Billy är trötta och sega idag. Så det får bli sängen sen när lilla bella fått sitt sista mål för ikväll. Så vi får sova lite allihop. Det är hur jobbigt som helst att vara så hängig hela tiden, är det någon förkylning som ligger och spökar, men som inte bryter ut helt? ... Ja, denna årstid suger verkligen för alla influenser som går. Så nu vill jag verkligen ha vår och värme! NU!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0