Heltid.

Att vara nybliven förälder till en liten bebis är verkligen ett heltidsjobb! När Isabella väl sover så tar man det mest lugnt och hämtar kraft. Och ibland städar man undan och fixar här hemma. Tur att man är gift, för maken min gör nästan allt här hemma. Han är så duktig. :) .. Så fort Bella blivit lite större och kanske äter lite mer regelbundet och förhoppningsvis sover hela nätterna så blir man nog människa igen, och jag kan ta hand om hus sysslorna. Lilla Bella blev även utskriven från Neonatal avdelningen på Sjukhuset i fredags (11 januari) och sond matas slutade hon med innan dess. Så hon är jätte duktig. Nu sen hon föddes har både jag och älskling varit hemma och tagit hand om henne, de kallar det Vård av Barn på Försäkringskassan men eftersom hon är utskriven nu så fick älskling börja ta ut sina pappa dagar sen den 11e så han ska tillbaka till jobb den 27 =( Så då blir jag och Bella ensamma, tror att Bella kommer sakna sin pappa när han går tillbaka till jobb, för både jag och Bella är så vana nu att ha honom här hela tiden. Lilla familjen nu ju :)
 
Jag hade tänkt skriva en förlossningsberättelse, men det får bli senare när jag har mer tid. Just nu kommer uppdateringen fortsätta vara lite seg men den blir bättre så småningom.
 
Var även hos BVC idag, och nu väger lilla Bella 2580gr och är 47,5cm lång. Så hon växer vår lilla flicka.  ♥
 


Kommentarer
Mormor

Ja ni gör ett fantastiskt jobb alla 3 på vars sitt sätt =) Ja den lilla damen växer sig större för var dag. Mormors lilla prinsessa, gullunge, mitt hjärta, sockertopp ja listan kan göras lång =) <3

2013-01-17 @ 16:30:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0