Gnällig men glad.

I lite mer än 1 vecka har Bella varit lite gnällig, och även får lite gråt attacker, vi alla tror det är tänder som är på väg. Och det är vasst i tandköttet, men än så länge syns inget.. Men hoppas hon inte har hon allt för länge utan att hon har haft ont för att tänderna ska komma nu, och inte att det ska fortsätta såhär i flera månader. Iså fall är det väldigt synd om henne =( ... Annars är hon på väldigt glatt humör, utvecklas som bara den, kan sitta själv i några sekunder nu, har lärt sig vinka när hon är på humör och vill det vill säga. :) Och smakportionerna fortsätter vi kämpa med, försöker ge henne 1mål med rödspätta och potatis varje dag, och gröten får hon som vanligt, 1 gg om dagen också. Anledningen till att jag ger henne rödspätta är för att hon vägrade äta det andra, men det var ju ett tag sen nu så man får kanske prova på dem andra igen...
 
I söndags stod vi på Backluckeloppisen i Helsingborg och sålde. Och vi hade faktiskt mer än vad vi trodde. Och vi fick in några slantar också vilket är skoj! :) .. Det var jag, Billy och lilla Bella som stod där och Bella var helt fantastisk hela dagen, var inte ledsen, gnällig, sur eller något. Utan tyckte det var spännande med alla människor och när hon var trött så somnade hon i baksätet på bilen. Och den stora turen i det hela var att vi fick en lite skuggig plats vid träd. Så det var perfekt med tanke på att det blir tusen grader varmt i bilen när solen steker och för att vi aldrig hade kunnat ha Bella i solen hela dagen! Det som gällde var solhatt, tunna bomullskläder och ha skynke så hon inte fick sol på sig och då även i vårt fall sitta i bakluckan för där var skugga.
 
Jag sålde en hel del, men jag kunde inte låta bli att handla hem lite nytt. Det blev lite leksaker till Bella, en jordglob till mig och sen vet jag inte vad Billy köpte, jag tror faktiskt inte att han köpte något haha!
Och på tal om jordglob så har jag alltid velat ha en som inte är så plastig som dem flesta är, där var belysning i denna men det ville jag inte, men för 30kr så tog jag bort hela elgrejen och funderar nu på om jag ska lacka själva foten eller vad jag gör.. Men ja, vi får se. Ska ta bilder!
 
Nä, nu blir det film med älskling. Isabella sover för natten och imorgon väntas ännu en jobbdag för Billy, så får se vad jag och Bella hittar på. Idag satt vi bara hemma och myste. Jag solade en del, och hon satt antingen i gå stolen, vagnen eller i gymmet och lekte.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0