Idag.

Idag har vi tagit en rätt så lugn dag vilket behövs ibland, speciellt efter en heldag på Tosselilla igår!
Lite över klockan 9imorse tyckte Bella att det var dags att gå upp så det gjorde vi. Gav henne mat, åt själva frukost, och sen blev det storstädning och imorgon ska vi tvätta hela kvällen. Har en massa att göra i veckan så det är skönt att man fick ladda batterierna idag! :) ..
 
Blev bara en snabb tripp till affären så vi fick handlat lite. Så nu ska vi nog klara oss ett tag till, höhö ;)
Och bytade även de två legginsen jag köpte till Bella för en större storlek och hittade även ett par andra leggins med spets nertill som var supersöta :) Ska ta foto på allt jag köpte till henne vid ett senare tillfälle.
 
Nä nu ska jag fortsätta spendera lite tid med min egna lilla familj.♥
 
Förresten, har en väldigt stor fundering på en sak..... men det tar jag upp senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0