Shopping.

Idag har jag och Isabella spenderat hela dagen med min storebror Christian. Vi har ätit glass, åkt runt lite, varit inom Billys jobb och sagt hej, sen åkte vi till Familia och shoppade lite =) .. Jag behövde som sagt lite sommarkläder och Bella behöver ingen ursäkt, hon får alltid något! Men hon behövde faktiskt allt jag köpte idag.
 
Isabellas inköp: 3par Leggins, två st trosor och två st body linne.
Mitt inköp: 2par leggins, 1st klänning, 1st topp, och 1st linne.
 
Men ska dit imorgon igen tror jag (om vi orkar) och byta Bellas leggins till större storlek. För hon går snabbt upp i storlek nu, känns som om stl 62 gick super snabbt! Och nu får hon mer eller mindre bara på sig stl 68. Så Billy sa att vi skulle nog köpa i stl 74. Så får se om vi bytar till större stl på allt jag köpte eller bara legginsen.
- Inte så lätt eftersom bebisarna inte får prova kläder i butik :p , haha!
 
Tog tyvärr inga bilder alls idag. Men de dagar finns de också att man inte orkar ta upp kameran, hehe :)
 
 
Kom hem för lite mer än en timme sedan, så är rätt så slut. Bella somnade efter lite mat direkt när vi kom hem, och nu sitter jag och Billy framför Kanal5 Play och ser på En Stark Resa med Morgan och Ola-Conny ;D
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0