Vår duktiga flicka.♥

Under en bra tag har Bella försökt vända sig från rygg till mage, men har kommit lite mer än halvvägs sen kommer armen i vägen, så hon blev väldigt sur för att hon inte klarade det. Men nu i tisdags vände hon sig från rygg till mage helt själv och helt plötsligt. Vi blev så stolta! Och idag har hon gjort det 2-3 gånger, och jag la henne på gymmet för max 1timme sedan. Så hon är jätte duktig och är snabb! Som Billy sa - plötsligt händer det! :D
 ♥jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar jag älskar dig jag älskar dig♥
 


Kommentarer
farmor

Så duktig hon är farmors lilla hjärta <3
Kramar från en stolt farmor

2013-06-16 @ 10:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0