Woho!

Idag tyckte Bella att det var dags att stiga upp vid 9.45 imorse, eller rättare sagt så gick Billy upp med henne för att ge henne mat, men han sa åt mig att stiga upp typ varannan minut. Så efter jag hade sträckt mig i några minuter gav jag efter och gick upp. Gjorde min frukost i lugn och ro, tittar bakom mig och där står mina föräldrar! Gissa hur rädd jag blev? haha.. Så det var därför Billy ville att jag skulle gå upp för han hade pratat med mina föräldrar och vetat om att de skulle komma. Haha!! Men ja, det var ju trevligt. Pratade en massa skit och sen blev det bestämt att jag och Billy skulle kolla på ett radhus ännu en gång, vi tittade på det en gång tidigare men sen ville vi ha lite tid på oss att bestämma och sådär, och så tyckte vi att vi kunde åka dit och titta en gång till så man inte har missat något. Och mina föräldrar hängde med, och efteråt åt vi varsin glass och njöt i det fina vädret.
Kom hem vid 16.30, och då började jag på att göra mat, idag blev det tacos. Mumsfilibabba!
 
Det är ett helt nybyggt radhus som blev precis klart. Där är verkligen allt man kan tänka och önska sig.
Så det är riktigt riktigt riktigt fint och fräsht. Och det skrev vi kontrakt på idag! Vi är såååå lyckliga!
 
Och det bästa är att vi kan flytta in när som helst, men vi måste bara först bli av med denna lägenhet.. Det är ju två helt olika företag. Ska bli skönt att komma härifrån, att bo i en av 210 lägenheter är inget jag vill göra om.. Ingenting för oss. Men ja, nu har vi kontrakt på det nya radhuset och vi längtar tills vi ska flytta in! :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0