Helgen.

Jaha, då var det söndag. Och en ny vecka på ingång, jag tycker det är skönt att tiden går relativt fort. Så man slipper denna tråkiga årstid. Men det har jag ju sagt innan..
Iallafall, helgen har varit bra. I fredags passade min bror och hans fru våran Isabella, och det gick jätte bra. Vilket var super skönt att veta, för då kan de passa henne flera gånger. Jag och älskling hade en jätte trevlig kväll, vi åt ute, jag spelade Jack Vegas och vann 500kr (woohooo!) åkte hem en stund till Billys två kollegor från jobb och pratade en massa och hade det trevligt. Och när vi väl kom hem så kollade vi en rysare/thriller sen gick vi och la oss. Och DÅ kom det, den enorma saknaden efter min lilla Bella, kunde inte hålla tillbaka tårarna och var nära på att säga till Billy att vi var tvugna att åka in och träffa henne, men klockan var halv 2 på natten så det hade inte varit så shysst mot min bror och Amna. Så jag låg och vred mig ett bra tag, men lyckades sen somna. Och vi sov vekligen ut! Vaknade vid 11,45, bara låg och myste och hade det skönt. =)
Det behövdes verkligen, men man saknade henne jätte mycket. Så när man väl fick hem henne igen i lördags så kunde man inte få nog av henne! =)
 
I lördags, igår då så gjorde vi ingenting. Bara tog det lugnt med vår lilla prinsessa.
Hon har fortfarande problem med magen, krystar som bara den och verkar vara väldigt gasig i magen. Så ska fråga på BVC imorgon om jag ska börja ge henne MiniForm istället för Sempers Magdroppar som jag ger henne.
Och på tal om BVC, så får vi se om lilltjejen har växt på längden och på bredden imorgon, haha! =)
 
Och även idag har vi tagit det lugnt, det enda vi gör? haha! Det blir lätt så när man har fått en liten bebis, man ligger hellre inne och gosar än att vara ute och frysa. Visserligen har vi haft fint väder idag men då hade vi tvätt tid så ja, men det kommer fler dagar. Och nu den 10e ska lilla Bella döpas, så det blir lite planering nu i veckan och på fredag kommer prästen hit och går igenom hur dopet går till och sådär.
 
Jag ska även våga mig på att baka en egen tårta till Dopet, får verkligen hoppas att det blir bra =)
Nä, nu ska jag se till att lilltjejen får sitt sista mål för kvällen och vi får hoppas på att hon sover hela natten som hon har gjort nu några nätter! SKÖNT! Natti på er!
 


Kommentarer
Monica-Gravid med nr 1

Verkar som ni har haft en skön helg :)

Svar: Ja, det har verkligen varit en skön helg. :) Hur går det själv? :)
caroline

2013-03-04 @ 08:19:51
URL: http://mookpersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0