Isabellas Dop presenter.

Lite bilder som jag fotade på Isabellas presenter.
 
Och i denna fina box låg då filten med alla Bellas födelseuppgifter, rosa asken med guldsmycket och en hel bunke med bilder som min bror Andreas och hans fru Amna hade framkallat. Även den vita tavlan var från dem.
 
Isabella fick följande:
- Boken om mig (Fyller i uppgifter, fotavtryck, bilder etc.
- Björnaskar, den ena står det Min första lock, och på den andra står det Min första tand.
- Rosa filt med henne födelseuppgifter.
- Rosa ask med guldhalsband med en krona till hänge.
- Egengjord tavla
- Fotoram
- Tenn ask med en ko uppe på och med texten Min första mjölktand.
- Kläder
- Fotoalbum
- Servettring med hennes namn, vikt,längd och datum, tillsammans med en tygservett.
- 2oookr
 
Alla bilder blev tyvärr inte så bra. Får se om jag tar nya.
Och Isabella ska få presenter av de som inte kunde komma, så då lägger jag upp dem då.
 


Kommentarer
Johanna - Mamma till Lilly

Sv; Jaha:) ja den bodyn är i storlek 50, Lilly är inte så stor för att vara fyra månader ;)

2013-03-12 @ 23:56:30
URL: http://Johannaastenvall.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0