Lördag och idag.

Igår hade vi en skön och lugn lördag! Vi var ute i skogen och gick, och sen tog vi det bara lugnt här hemma. På kvällen så kollade jag och Billy en film, som vi kunde se klart för en gångs skull, annars brukar Isabella inte tillåta det, för då vill hon att vi ska leka och prata med henne.. Men igår var hon duktig. :) .. Dock så var filmen lite äcklig, men vad ska man förvänta sig när det är en Skräckis? .. Den hette The Wicked och den är helt klart sevärd.
 
Idag har vi varit inne i stan på Bakluckeloppis med min faster Marie. Jag hittade lite smått och gott så det är alltid kul. Och nu för en stund sedan kom min storasyster och hennes dotter Julia hit och dem ska stanna här i några dagar! Ska bli skoj och sen är det härligt att ha lite sällskap när Billy är iväg på jobb. :)
 
Här är lite bilder från gårdagen.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0