Onsdag.

20mars och det är vita vintervärld här.. Vårdagsjämningen idag också dessutom, behöver jag säga mer?
Aja, det är väl bara att bita ihop och gilla läget... Man kanske ska säga att man vill ha vinter och snö, så kommer kanske våren? För det funkar ju inte att säga tvärtom tydligen.
 
Idag har jag och Isabella bara tagit det lugnt, Billy har varit iväg och jobbat. Jag tycker fortfarande det är jobbigt att han måste iväg till arbete varje dag. Känner att jag behöver hans hjälp ibland, och att Isabella saknar honom. För så fort han kommer hem så blir hon typ på toppen humör. Fast att hon nu den senaste tiden har varit lite gnällig, hon har även börjat snutta på sina fingrar jätte mycket och dreglar lite också.
 
Billy stack precis till affären och tog Isabella med sig för att handla hem lite mat. Jag har nu inte ätit godis på flera dagar, (så stolt) även om jag är SJUKT sugen på choklad så tänker jag - Nej, AJJABAJJA! .. Haha! :)
Så jag skrev ner på matlistan att han skulle bl a köpa nyponsoppa, wasa bagateller, actimeloch A-fil till mig. För det är gott som tusan och om jag kan äta sånt istället för godis är jag nöjd.
Måste ju få bort extra kilona! PEPPA PEPPA!
 
Har förresten fyllt i såna "boken om mig" , "Boken om dig" böcker som Isabella ska få när hon blir stor. Egentligen behöver man bara en, men jag har gjort en egen när jag väntade henne, och en fick jag från internet, sån välkomstpaket, och den tredje boken köpte jag på Leklust.
 
Tycker det är roligt att klistra in bilder, skriva och så. Så då är det perfekt med såna här böcker. Alla tre skiljer ju sig också, så det står inte samma saker, vilket är bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0