Ärenden.

Då har man precis bokat tid hos tandläkaren på tisdag, kommer inte bli ett roligt besök då jag ska dra ut en tand, sen den dryga 6månaders väntan tills man kan fortsätta behandlingen. Fast det får man ta. Kommer bli så skönt att bli av med denna tand, har haft problem med den i minst 7år!
 
Idag kommer min mamma hit på ett litet besök, alltid lika trevligt att ha henne här ibland :)
Isabella blir alltid glad för det är ju hennes bästis! Hehe!
Senare i eftermiddag ska vi iväg på Lägenhets visning, hoppas verkligen det är något för oss. För detta stället vi bor på nu är ingen höjdare, sen också för att Bellas rum är löjligt litet. Vilket vi visste när vi flyttade in men vi trodde det skulle räcka men ack så fel vi hade..Vi har köpt massa saker och vet inte vart vi ska göra av det, haha! Och sen också för att området har blivit lite otryggt tyvärr..
Den nya lägenheten ligger i ett stort hus med 2 andra lägenheter, så det kommer troligen bli mycket lugnare där.
Men ja, vi får se. Mycket att kolla och undersöka när vi väl är där :)
 
Annars händer det inte så mycket här. Vi har inget planerat i helgen än, men det återstår och se vad som händer och fötter ;) .. Och på måndag är det BVC besök med lillsessan, vikt/mätning/5mån sprutorna =( USH! Jag får försöka vara starkare denna gång, för förra gången grät jag och knappt Bella. Hon bara skrek till lite precis vid sticket, sen blev hon lugn. Men mina tårar bara forsade, haha! Men vadå? det gör ju ont i mamma hjärtat att ens barn får helt plötsligt något som både sticks och gör ont bara sådär, utan att förstå varför. Hoppas verkligen att hon inte får feber igen bara, för det var så jobbigt för henne förra gången, vaknade mitt i natten och var jätte varm med 39graders feber, fast jag gav henne en Alvedon och höll henne uppe hos mig enda tills hon somnade om. Sen var allt frid och fröjd igen. =)
 
Men om hon mår ännu sämre denna gången så blir jag osäker på Babysimmet på tisdag dvs dagen efter. Får verkligen hålla tummarna på att hon inte blir dålig. Imorgon blir det iallafall Babysim och den missar hon inte :) .. Är så glad att hon tycker om det, vi var så rädda att hon skulle hata det. Men icke!
 
Nä, nu får jag fortsätta dricka mitt tee innan det blir alldeles för kallt.
Hörs senare!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0