Senaste.

Igår var vi på ännu ett babysim med vår lilla sötnos. Det gick bra och Bella bara glider och tycker det är jätte mysigt. Hon snuttar alltid på fingrarna och bara slappnar av. :) .. Sen fick vi ett samtal av Amna (min brors fru) om vi var sugna på att grilla med dem. Och såklart kände vi för det. Men eftersom vi inte hade med oss några tjocka tröjor eller jacka till Isabella, så sa jag att vi kunde äta uppe i deras balkong och grilla nere på området istället för att dra ut och grilla. Så det gjorde vi. :) .. Vi möttes upp hemma hos dem sen åkte vi och handlade, sen var det fullt igång med grillning, iallafall för Andreas och Billy som stod där nere och grillade medans jag och Amna gosade en massa med Bella och dukade bara fram sen på bordet. Jätte mysig kväll!
 
Idag började dagen med att vi åkte och tittade på ett hus, men nej tyvärr så var det alldeles för mycket renovering som behövdes så det blir inget med det.. Bara att fortsätta leta!
Efter det blev det bara ett kort besök hemma hos mina föräldrar innan vi stack iväg och stor handlade. Bella är så himla duktig, hon säger ingenting när vi är ute i affärer eller något. Enda gången hon är lite gnällig är när hon är trött och hungrig, annars är hon glad och nyfiken på allt.
När vi hade storhandlat åkte vi hem om med varorna och stack sen kort därefter ut igen för en tripp till NetonNet för att handla en födelsedagspresent till min bror Andreas. Han fyller ju år på fredag, 2 dagar efter mig, hihi! :)
 
Kom hem igen efter att ha ätit lite mat, och började göra vid lite på vår balkong och sådär. Och nu för en stund sedan somnade lilla Bella och nu sitter jag och Billy i soffan och har det mysigt.
 
Hoppas ni har en bra lördag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0