Tisdag.

Vi alla 3 vaknade klockan 8 imorse, vi gick upp och gav lillsessan lite mat, sen åt vi själva frukost. Vid 10 tiden begav vi oss till Familjecentralen för att gå på föräldrargrupp träffen. Det var rätt så trevligt, dock var vi bara några stycken. Men lilla Bella fick iaf se andra bebisar vilket hon tyckte var jätte roligt.
 
Fick sen veta att babysimmet var inställt idag, så himla typiskt när man har längtat efter det så länge. Men ja, vad ska man göra? Så det blir väl förhoppningsvis nästa tisdag istället. Så vi bestämde oss för att gå inom Rusta för att kolla efter en matta som vi hade sett på internet. Den var fin och så, men nja inte riktigt som jag tänkt mig. Så vi stack till IKEA istället och efter lite velande med gubben min så beslöt vi oss för en matta som vi båda tyckte var fin. Kommer ta bild på vårt vardagsrum inom kort, men vill först få lite mer ordning.Vi köpte även fler tavel ramar till Isabellas foton, 2 kuddfodral,och 1 lampa. :) .. På vägen hem sa Billy att när vi kommer hem lägger vi ner Bella i vagnen och går ut på en långpromenad, precis som i förgår. Så det gjorde vi och det var så skönt. Vädret har varit helt underbart idag så det är lika bra att passa på och göra det bästa utav det. :) Och vi har verkligen hunnit med hur mycket som helst idag, efter lång promenaden röjde vi upp här hemma, satt saker och ting på plats, bytte ut Bellas gamla matta till hennes nya med Disney prinsessor på. Det blev jätte bra och även den nya Expedit hyllan vi ställdei hennes rum blev jätte bra. Det är så roligt att inreda hennes rum, önskade dock att det var lite större.
 
Jag har även tvättat fönsterna här hemma, hatar verkligen när det blir smutsigt och fläckigt. Speciellt fönster då det syns så tydligt. Och nu för en stund sedan lutar jag mig äntligen tillbaka i soffan och tar det lugnt, Billy gjorde lite snacks som bestod av gurka och feta ost. Mums så gott! :)
Och måste även beklaga mig lite, har SÅ ont i fötterna, och även fått två blåsor på tårna efter långpromenaden. Dumma skor, skulle kanske tagit ett par andra.. Men det känns som om inga av mina skor passar längre nu efter graviditeten... Är inte det konstigt?
 
Lite bilder från Instagram.
Hjärtat på IKEA.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0