11 månader ♥

Idag blev vår flicka 11månader gammal! Så sjukt hur snabbt tiden går.. om en månad blir hon 1 år!
Vår stora flicka fortsätter att utvecklas och tills nu har hon lärt sig följande.
 
♥ Har börjat vakna 1 gång varje natt och vill ha mat. Somnar om direkt efter.
♥ Ställer sig upp mot allt hela tiden, det är de bästa hon vet.
♥ Fortsätter prata på sitt egna språk och härmar oss.
♥ Frågar man var lampan är, pekar hon och säger "dää" (där) Likaså om man frågar var blomman är, och även vår prydnads fågel (pippin kallar vi den) som hänger i taket så säger hon "dää" och pekar.
♥ Har verkligen fått en egen vilja och är väldigt envis.
♥ En personlighet har mer eller mindre trätt fram och hon är väldigt busig och har verkligen skinn på näsan.
♥ Stl 80 / 86 i kläder.
♥ Nr 6 i blöjor.
♥ Väger 10 800gr
♥ 73cm lång
♥ Dansar ibland till vissa låtar
♥ Har 6 tänder!
♥ Fortsätter att krypa runt över allt i full 90!
♥ Om man sitter nere på golvet med henne, så kan hon krypa till en och vända upp rumpan mot mig och sätter sig hos mig. Fruktansvärt gulligt är det! =)
 
Tror detta är allt... Man hinner ju knappt med längre. Det känns som om hon lärt sig något nytt varje dag.
Tyvärr så har hon blivit förkyld som attan nu och jag har haft fullt upp att hjälpa mina föräldrar, med vad får ni veta senare. ;) .. Så jag har inte hunnit ta en bild på henne idag! Så det får duga med en "gammal"
Bild från i måndags då vi var på Öppna Förskolan och lekte av oss ♥
 


Kommentarer
Rebecca&Mathias

Stort grattis till lill tösen! :) Ha en fortsatt fin Fredag! :)

Svar: Hon tackar så hjärtligt! Detsamma på er, trevlig helg på det som är kvar utav den =)
caroline

2013-11-22 @ 09:52:14
URL: http://twoplusone.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0