Seg.

Det var några veckor sen jag var sjuk nu, men i natt hade jag ont i magen och var lite illamående men sen försvann det och vaknade istället med lite öm i halsen. Känt mig allmänt seg hela dagen och inte orkar något... Får verkligen hoppas att det inte är ännu en förkylning/virus på G. För jag har inte tid, vi måste hålla på med skåpet minst varje dag för att det ska bli klart någon gång, men ikväll när Billy kom hem från jobb fick han börja slipa direkt. Bella kryper in i skåpen och går runt här och tar på allt som har med skåpet att göra, visst det är en ny möbel så det är jätte intressant. Men varför kan hon inte lyssna? Hon bryr sig inte om man slår henne på fingrarna, säger AJA! eller NEJ! Alla tips är välkomna på hur man får en 13månader att lyssna! Och gärna tips på hur föräldrarna klarar av all denna trots utan att dra av sig allt hår och banka huvudet i väggen.
 
Vill bara denna dryga vintern ska vara över nu och att det blir vår. Så man slipper dessa sjukdom och influensa tider. Solen har tittat fram idag och det har varit skönt, även om jag har varit seg hela dagen så har det ändå upp piggande med solens strålar. Snön är så gott som borta nu också, så det finns ingen anledning till att våren inte kan komma nu direkt! Plusgraderna har även kommit vilket är ett stort plus! Så man slipper klä på sig lager på lager så man nästan inte kan röra sig. Och det tar ju minst 10min att komma utanför dörren eftersom man ska klä Bella också, halsduk, mössa, vantar, jacka, yllestrumpor. Inte för att tala om stormarna som kommer och går här i Skåne Land, vi har haft storm mer eller mindre sen de värsta stormarna i fjol.
 
Aja, vi får hoppas att våren kommer och den här segheten försvinner.
Bjuder på en gammal bild (shit, känner mig som 90 när jag säger så...)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0