Torsdag.

Idag kom min storebror Andreas, hans fru Amna och deras 8mån son Ajdin på besök i förmiddags. De hade med sig fika som vi åt medans vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Isabella försökte leka så mycket som möjligt med Ajdin, men eftersom han än så länge bara sitter och tittar runt på allt och är väldigt lugn och harmoniskt, så är Bella rena motsatsen! Hon springer runt, tjoar, glädjetjuter, kastar runt leksaker, och är inte alls så harmonisk och lugn utan mer hukar sig ner på Ajdin och slår till han lätt på huvudet för att sedan fortsätta gå runt och tjoa! Underbara barn! .. =)
 
Det bestämdes också att mina föräldrar skulle komma hit! Och när min mamma ringde och dubbel checkade fick jag se att klockan nästan var 1. Kom då på att Loppisen jag och Billy brukar besöka öppnade snart och jag vill såklart åka dit så fort jag får chansen (dvs, när Billy är ledig) Men det blev att jag och Amna stack medans killarna passade barnen. Och jag fyndade jätte mycket! Nästan allt jag var ute efter hittade jag! WIIE! Ett 6 kantigt lampskåp, 2 lampetter av takpannor, en spegel i vit högglans och en lampett i guldram med spegel. Allt för 50spänn. Det är bra att vara VIP ibland ;) haha! Fast den ärliga sanningen är att jag hade inte tillräckligt med kontanter på mig och Amna hade ingenting hon iheller, så jag fick pruta lite haha! Och det gick ju super!
Tänkte visa er bild på det jag fyndade också! =) .. Kommer göra lite förändringar på takpannlampetterna och skåpet. Jag vet inte om det heter lampskåp, men det är ett perfekt bord för en fin och stor lampa! Perfekt högt, perfekt stort, och snygg design. Självklart är det en gammal möbel med fina detaljer! =)
 
Så det är en hel del förändringar här hemma, men sånt är ju bara kul! Dock är det inte lika lätt när man har en sprallig liten flicka i hälarna. Så resultaten dröjer tyvärr, men till slut är även det över. ;)
 
För övrigt så mår jag inte så bra psykiskt. Problem hit och dit som gör att jag har magont till och från, och även huvudvärken hälsar på nätt och jämnt. Fast man tar en dag i taget och det här med inredning skingrar tankarna en del, och även min lilla solstråle får mig le varje dag och hon får mig känna att allt som betyder något är kärleken. Kärleken vi har för varandra i vår lilla familj kan jag säga med en viss säkerhet, att vi klarar oss igenom allt vad livet än kastar åt oss. ♥
 
The Three Musketeers! ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0