Försenat inlägg.

Då var 2013 slut och 2014 har bara börjat..
Hade tänkt göra en liten 2013 års resumé men tiden har inte riktigt räckt till och sen har vi haft lite annat att göra.
Eller ja, egentligen inte men ni vet hur det är.. Att gör ingenting tar en jäkla tid. haha!
 
Här kommer lite bilder från det gångna året.

Första månaderna i Bellas liv spenderades mest hemma, vi hade det mysigt och en massa kärlek svävade i luften, att vi nu var en liten familj var helt underbart. Och hennes Dop som var i mars blev väldigt lyckat och allt var så vackert för vår prinsessa. Bellas första Påsk och vi blev bjudna på påskmiddag hemma hos mina föräldrar. Sommaren då Bella badade för första gången i havet och kände sanden mellan tårna. Vi var även i hembygdsparken i Ängelholm, och besökte Danmark över en dag. Många sköna lång promenader och utomhusvistelse med familj och vänner. Och vi besökte även Tosselilla med min storebror Andreas och hans fru Amna, och även mina föräldrar var med. Jag fyllde 24år. Hösten som var lång varig och gav Bella en rätt så kraftig förkylning i samband med hennes tänder som ploppade ut en efter en. Jag och Billy firade 7år tillsammans och han fick ett fint armband utav mig med hans namn inristad och på baksidan var det inristat "7år ♥" .. Billy fyllde 24år och jag överaskade honom med en mysig kväll då jag hade gjort landgångar åt oss och tänt ljus över allt. Vi besökte busfabriken för första gången och Bella älskade att krypa ifrån oss och upptäcka busvärlden för sig själv, haha! Den stora sorgen att Paul Walker dog i en tragisk bilkrasch :( .. Och vintern som endast erbjöd 2 dagar med snö och knappt några minus grader, Isabella fyllde 1år och vi firade vår "riktiga" julafton tillsammans med familj och vänner (Då Bellas första julafton som var 3 dagar efter hon föddes spenderades på Neonatal avdelningen med absolut ingen julkänsla över huvudtaget räknades inte) Och året avslutades på samma sätt som den började, det vill säga bara jag, Billy och Isabella hemma och bara myste.
 
Tror inte jag har glömt något, men fick nog med det viktigaste.

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0