Köra.

När jag bodde hemma för ett par år sedan så gick jag och min pappa handledarkurs så jag en dag kunde ta mitt körkort... Det gick sådär... Han hade inte mycket tid över, och när jag väl kunde övningsköra så blev det en kort stund samt att det blev så sällan, så jag tappade intresset för det..
 
Men nu har Billy haft sitt körkort i snart 6år och han blev 24år i oktober så vi gick hanledarkurs redan i slutet av oktober... Sen var det bara dags att göra syntest och skicka efter papper, ansöka, betala avgifter osv. Och nu äntligen har jag övningskört några gånger, så JÄKLA kul! För nu ska jag fanimej ha ett körkort!
 
Idag har jag tvättat, rensat min garderob, vikt och hängt upp kläder, och tydligen var det jobbigt att se sin mamma jobba på så Bella blev trött och fick sig lite mat och somnade vid 13. Hon sover ännu, men när hon vaknar ska vi fortsätta röja upp här för det är inte färdigt på långa vägar!
 
Ikväll blir det lite små ärenden och ska övningsköra såklart ;) .. Får passa på när Billy slutar kl 16, imorgon och på fredag slutar han inte förrän på kvällen, dryyyygt!
 
Nä, jag får väl ta tag i röran här tills Billy kommer hem, så vi kan köra nästintill direkt. Hörs! =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0