Oj.

Oops! Glömt bort bloggen, det har varit väldigt mycket nu på sistone. Jag har bland annat blivit frisk, lite seg är jag fortfarande i kroppen men hostan är så gott som borta, näsan rinner inte så värst mycket. Så det är skönt!
Och Isabella här hemma, hon slutar inte utvecklas, känns som om hon drömmer om vad hon ska hitta på härnäst, för varje dag är det något nytt hon gör eller kan. Hon klättrar upp på pallarna här hemma, hon går själv väldigt ofta, pratar mycket, dock vet jag inte om vad men det är struntsamma för det är jätte gulligt.
Dock sover hon oroligt av någon konstig anledning, hon vaknar nästan varje natt nu och det är inte kul alls. Vad har hänt med lilla Bella som sovit hela nätterna enda sen hon var ca 2mån?
 
I torsdags förra veckan skulle min storasyster med sin familj passa Bella, dock blev det bara till dagen efter för varken min syster eller Bella sov inte på hela natten till fredag. Så jag antar att hon inte riktigt vill vara utan mamma och pappa just nu, för hon blev så glad när hon kom hem igen. Vi hade min storebror Andreas, med sin fru Amna och deras son Ajdin här på middag i fredags, perfekt timing för Bella att komma hem så hon kunde leka med Ajdin. Han är ett halvår yngre än henne men han älskar att leka och titta på henne.
 
Nu häromdagen fick vi några snöflingor och vi passade på att dra ut med Bella i hennes släde, hon satt och var tyst hela tiden, tror hon bara njöt och tyckte det var skoj. Är glad att vi gav oss ut när snön väl la kvar på marken, för dagen efter var den näst in till försvunnen och idag är den helt borta.. Så himla tråkigt. Någon vinter har vi inte här nere i Skåne. Eller så kommer den i februari/mars. Och det vill man ju inte, nu vill man bara att det ska bli ljusare tider. Längtar till våren och sommaren. Man blir så dyster och tråkig i detta regniga och gråa vädret.
 
Här kommer en bild på Bella i sin släde. (:
 

 

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0