S j u k ... (Inlägg från igår!)

Jaha då var det min tur att vara sjuk... Har legat nu och hostat, snorat och allmänt seg i kroppen i 3 dagar nu, fast det känns som en evighet... Kan jag bara inte bli frisk? Jag vill så gärna ta en dusch, komma ut och hitta på saker..
Hatar att vara sjuk, (vem fan gör inte det?) .. Jag får se om jag ringer vårdcentralen imorgon och bokar tid eller så väntar jag en dag eller två till.
 
Inte alls kul att inte kunna sova heller, konstigt nog så är ingen sovställning bekväm, det är antingen för kallt eller för varmt, och om jag ligger skönt så börjar jag hosta istället, och när jag var har somnat, så kan jag vakna till flera gånger och vaknar jätte lätt... Och att vila på dagarna går sådär... Ibland har jag tur och lyckas sova en stund men oftast ligger jag bara och tittar, kan inte få ro känns det som.. Vet inte om det är för att jag har Bella nu och tänker mycket på henne och vill vara med henne fast att jag inte direkt kan leka med henne..
Det har i alla fall varit ett elände dessa 3 dagar och det får gärna vända nu!
 
Var tvungen att beklaga mig lite ...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0