Celebs.

Dessa här tjejerna har blivit utvalda till 2009års mest hetaste kvinnor.














Jag förstå inte att vissa av dem här kvinnorn kan bli kallade för heta?
Men det är väl vad jag tycker. Och vi alla kan inte tycka samma.
Hade tänkt dela en mening om vad jag tycker om dem allahopa.
Hoppas ni orkar läsa! Hihi..
 Audrey Tauto, hon är inte snygg någonstans. Tycker hon ser väldigt gammal ut och tråkig.
Adriana Lima, visst hon har fin kropp och så, men hennes ansikte är långt ifrån söt.
Väldigt konstig ansiktsform.
Drew Barrymore, nej säger jag bara! Tycker inte hon är någon bra skådis och tycker heller inte hon är något vidare snygg.
Kate Moss, det tog nog 10min innan jag hittade en hyffsad bild på henne, vart är hon het någonstans?
Kate Perry, ja hon är cool och sjunger bra, hon är söt, inte het.
Scarlett Johansson, hon har något speciellt, väldig unik och har en fin skönhet, det gör henne till vacker.
Kate Beckinsale, Gud så vacker hon är! Speciellt i Pearl Harbor filmen.
Keira Knighley, orkar inte alltid hennes leende, ser lite överdrivet ut, eller så ser hon bara ut så helt enkelt, men självklart är hon sockersöt!
Penelope Cruz, vet inte så mycket om henne,sett henne i någon film, men hon är inget som jag typ
kommer ihåg eller så. Annars är hon också söt.
Anna L McCord, samma här, har inte sett så mycket med henne. Men hon har skitsnyggt hår! haha..
Angelina Jolie, självklart är hon med här. Hon är ju vacker och cool.
Freida Pinto, vem är det? kanske bara jag som inte vet.
J.Lo, åååh så fin hon är. Dock tycker jag inte henne nederdel passar in till resten av kroppen.
Eller ja, rumpan är för stor, haha. Och ja, jag vet hon är väldigt känd för den.
Britney Spears, tyckte hon var riktigt söt när hon slog till med låtarna Sometimes,
Im not a girl, Ops i did it again.
Och hon har förändrats en hel del, fått barn, rakat av håret osv.
Men hon är fortfarande lika söt och sjukt bra sångerska.
Ashley Green, en twilight skådis, har inte sett filmen så har inte sett henne.
Finns inte så mycket att säga då, haha.
Jennifer Aniston, vem älskar inte hennes roll i Vänner? haha.. Så jävla go alltså! Och hon är skit snygg också! Har alltid tyckt om hennes hår och skratt, haha.
Blake Lively, hm.... vem är hon? No idea. Men söt var hon.
Jessica Alba, vet inte hur många killar som dreglar över henne, säkerligen många. Sjukt söt.
Dock inte min typ av skådis.
Sienna Miller, Jude Laws före detta? Vet inte mycket om henne, men ja.. Söt.
Hilary Duff, stör mig som fasiken på hennes röst. Men ack så söt.
Jessica Biel, sett henne någon enstaka gång i filmer. Hon är riktigt söt och jätte fint hår.
Kate Winslet, hon är kanske inte världens snyggaste, men hon har en skönhet som ingen annan har,
plus att hon är äkta!
Rachel Bilson, haha gud vad jag älskade hennes roll i The Oc, sjukt söt!
Marion Cotillard, vem är det?
Taylor Swift, kommer inte ihåg vart jag sett henne, så störigt, haha. Tycker inte om hennes pudelhår, men annars var hon helt ok.
Megan Fox, skit snygga ögon och första intrycket man får när man ser henne på bild så är det att hon är
sexig, men nja.. Ingen stor favorit hos mig.
Reese Witherspoon, sockersöt!! Och älskade henne i filmen Walk The Line!
Bar Rafaeli, vet inte riktigt vem hon är. Men hon var jätte söt.
Mischa Barton, min idol! haha.. Hon är sjukt vacker! Älskar allt med henne.
Victoria Beckham, tycker hon påminner om en kille ibland, förstår inte varför vissa
tjejer ska klippa upp sitt hår så extremt mycket, inte snyggt alls! För övrigt tycker jag hon är väldigt cool och söt.
Shakira, sjunger rätt bra och har riktigt fint hår!
Halle Berry, sjukt fult med såna meloner. Ser bara dumt ut på henne. Stort minus! Annars är hon söt i ansiktet.
Cameron Diaz, helt klart en av mina favoriter, älskar hennes stil, skratt och hennes ögon!
Lindsay Lohan, tyckte hon var bra i början, sen så bara gick det neråt.
Hon bantade ihjäl sig, såg ut som en pinne.
Men hon är självklart väldigt söt.
Charlize Theron, bra skådis och söt..
Beyonce, sjunger bra. Och inget mer.
Nathalie Portman, tycker hon påminner om Keira Knightley. Så då menar jag såklart att hon är söt.
Eva Mendes, sett henne i en film tror jag, tycker inte hon är något speciellt mer än hennes kropp! Den är verkligen to die for. haha..
Laruen Conrad, tycker hon påminner om en svensk kändis, kommer dock inte på vad hon heter.
Men sjukt söt iaf!
Heidi Klum, gud vilken kropp hon har! Sjukt söt också!
Kristen Stewart, 19 år gammal och har slagit igenom i Twilight filmerna, wow! Hon kommer nog komma långt.
För övrigt är hon väldigt söt.
Whitney Port, vet inte vem det är. Tycker inte hon var något vidare fin.
Rihanna, tyckte om henne i början, med hennes långa fina hår. Sen gjorde hon samma tabbe som
Victoria Beckham, klippte sig och blir bara mer och mer likt en kille. Så njaaae.
Jennifer L Hewitt, hon är söt.
Emma Watson, harry pottern stjärnan. Sockersockersocker söt!
Kelly Brook, ehm... nej. Ingen jag vet och lägger märke till.
Katherine Heigh, bra skådis och halvsöt.
Leighton M, vet inte vem det är men hon var söt.
Malin Åkerman, svensken! Jätte bra skådespelerska och självklart söt som fan.
Miley Cyrus, vet inte mycket om denna damen heller. Men ja, söt var hon väl.

Nu ska jag iaf kolla film och mysa med världens bästa pojkvän ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0