Idol

Jag är sjukt nervös för morgondagen när Idol börjar.
Vill verkligen med hela mitt hjärta att Erik ska vinna!
Har tyckt om honom enda från början, tycker han har allt!
Han är väldigt speciell, och en röst som inte kan beskrivas.
Calle är inget jämfört med Erik. Visst har Calle vuxit som artist,
men han är så sjukt tråkig att kolla och lyssna på. Han chockar ingen
med sin talang! Medans Erik bjuder alltid på en riktig show!
OM Calle vinner, kommer jag bli sjukt ledsen och besviken.
Då vet inte svenska folket vad Erik har.. Och det är synd!
Hoppas nu inte Calles mamma och hennes vänninor röstar
ihjäl honom imorgon. För jag ska vara redo att rösta på min
favo!!


Vem tycker Du ska vinna idol 2009?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0