ops

Jag skulle precis se vad jag ska ha för kläder på mig imorgon
då vi i skolan ska på en sån mediagala, så man ska klä upp sig fint!
Så jag började se efter vad jag ville ha på mig och sen bara - FAN HAR INGA
SVARTA STRUMPBYXOR!!! Så jag sa till Billy så körde vi till affären och köpte
ett par! Och efter vi hade handlat lite ville älskling såklart leka lite i snön
med bilen så vi körde runt på en stor parkering och hade skitroligt!
Och nu är vi hemma igen, så jag ska in i garderoben nu och fortsätta
se vad jag har för något fint! Hade tänkt mig en rätt så tjock lång tröja med krage
eller en klänning, stövlar, knähöga strumpor, svarta strumpbyxor, och sen
en lagomlång kappa och halsduk på det. Låter rätt fint va? Aja.. Får se vad jag
tar på mig, haha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0