SKRATT&TÅRAR



Go kväll,
har precis kollat på filmen Click, shit alltså. Jag har inte skrattat så mycket på länge, och har heller inte gråtit så mycket på ett bra tag. Den filmen har verkligen allt. Humor och känsloladdad till max. Den får iaf mig att gråta som fan på slutet. Men ja. Haha.. Den är iaf skit bra! Till er som inte sett den, SE DEN! Ni kommer inte bli besvikna. Fast jag tror nästan att ni alla har sett den. Iallafall, idag har jag bara tagit det lugnt. Bara slappat, och fixat lite i lägenheten med babe. Så skönt med helg alltså, så skönt att sova ut. Att inte behöva gå upp tidigt på morgorna, ja.. ni vet ju själva. Nä, nu ska jag nog dra på en film till och sen gå och lägga sig skulle jag tro. Myyyyspyyyys!

Vi uppskattar sällan det vi har, och vi kommer alltid på det försent.
Glöm inte att hålla hårt i det du har, en dag ångrar du att du inte gjorde det.

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0