Hellu!

Hejsansvejsan på dejsan! =) Då var det fredag idag, och det snöade litegrann precis men det slutade och jag blev såklart överlycklig! haha! Vill inte ha mer snö, nästan allt har försvunnit och man kan äntligen se det gröna gräset. Det var faktiskt ett tag sedan snön gick bort, men det ligger kvar i småsmå plättar på lite olika ställen. Och skönt är det. Förra veckan var det jätte fint väder, blå himmel och sol. Då kände man att våren var påväg, men nu de senaste dagarna har det bara varit grått och trist. Får hoppas på att solen snart dyker upp igen, och stannar uppe!
Jag och älskling började måla halva hallen igår, vår hall är indelad i tre delar, och den första delen renoverade vi nu för ett tag sedan, den andra delen ska vara som den är men den sista delen ville jag måla om så vi köpte färg igår, det blev Tundra, vilket är halv mörk grå, jätte snygg färg faktiskt. Och det blev bra, men ska måla en sista gång nu sen är det färdigt! Många måste nog tänka att vi fixar och donar vår lägenhet hela tiden, om vi inte målar den så köper vi hem en massa saker. Men det är för att jag tycker det är jätte kul med sånt, älskar att förnya och göra om lite. Prova på något nytt, te x en stil och så.

Såg nu att mina händer har lite färg fortfarande sen igår, så får gå in och skrubba dem lite, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0