Fäller.

Nu den senaste tiden har jag märkt att jag fäller jätte mycket hår. Eller så har jag helt enkelt inte märkt det innan att jag fäller mycket. Jag vet att man kan fälla upp till 100hårstrå per dag, men det känns som om jag fäller mer.. Eller ja, det kanske ser värre ut än vad det är. Men jag har små tussar ibland i sängen, på mina tröjor, och om jag drar med handen så kan jag få några stycken flera gånger..

Att fälla mycket hår kan bero på mycket, vitaminbrist, stress, dåligt shampoo, om man färgar och utsätter håret för en massa starka medel och med olika stylingredskap. Men det konstiga är att det var ju ett tag sen jag färgade mitt hår, och jag använder platt/lock tång väldigt sällan! Och när det är vitaminbrist då brukar det väl synas på naglarna? Just nu kan jag inte se hur mina naglar se ut för jag har svart nagellack på dem, haha! Men så vitt jag vet så syns det inget på dem. Och stressar gör jag inte alls, då jag bara sitter hemma och gör inget. Min utbildning börjar ju inte förräns i februari. Och eftersom man inte gör så mycket om dagarna så blir man lätt seg och hängig?

Så antingen fäller jag 100hårstrå/dag fast det ser ut som mer, eller så är det något annat? Frågan är vad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0