Sol och kallt.

Det är helt blå himmel ute och solen skiner, MEN det är jätte kallt ute (vad jag har hört) eftersom jag inte varit ute själv, haha! Ska iaf endå gå ut och gå en lång runda. Ska ju som sagt göra det varje dag! Hade även velat börja med sit ups eller något.

Det jobbiga med vintern är när man ska träna, för man är för det mesta förkyld, eller lite täppt i näsan. Jag är jätte lite täppt i näsan, men det är nog ingen fara att gå ut och gå för det.. Haha!

Jag har även hört att om man vill gå ner i vikt och tränar, så ska man sluta äta pasta och vitt bröd. Men sanningen är att när jag äter pasta så är det fullkornspasta och just nu äter jag vitt bröd, för jag hittar ingen mörkt som jag tycker om. Har liksom tröttnat på alla sorts bröd. Och sen så är det oftast sånna småpack med typ några skivor i bara. Har faktiskt oftast bara ätit mörkt bröd, men jag tröttnade på att äta samma så jag bytade till det jag har nu. Det är sånna tunnbröd, MUMS!

Har någon tips på ett gott och nyttigt mörkt bröd?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0