Hm

Som ni förstod av mitt förra inlägg så var jag väldigt chockad, och det är jag fortfarande.. Tankarna är långa och jag vet varken ut eller in.. Eller ja ena stunden vet jag vad jag vill, och andra stunden har jag inte den blekaste aning!

Jobbigt är det iallafall! Och jag försöker göra allt vad jag kan för att få saker och ting bli så bra som möjligt. Men det är svårt att veta saker och ting när man aldrig varit i denna situation, eller ja jag har varit i denna situationen en gång tidigare, men nu är det annorlunda. Dels för att jag har vuxit och har blivit mer eller mindre en annan person.

Förändringar kan vara jobbiga, men det beror också på vad man väljer att offra och vad det är man vinner på det.
För jag menar, ALLA förändringar behöver inte vara dåliga.

Men ja, tankarna är långa ....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0