Läst

Jag läste förresten ut min nya bok som jag köpte för ett tag sedan! Boken heter Carries Diaries och det är då hur Carrie Bradshaw's liv var innan hon kom till New York! Den var ju helt ok, men inte bättre än Twilight. ;) .. Så visst, jag rekommenderar den boken!
Så nu får jag ge mig ut och hitta en ny bok, fast nu läser jag rätt mycket teori som också får mig bli väldigt trött på kvällarna, haha! Dock kanske det inte är lika kul och spännande som en vanlig bok kan vara.
Kanske får köpa några mamma böcker eller graviditetsböcker, inte fakta böcker då. Utan en bok som handlar om någon som är gravid och så vidare. Hade ju varit rätt så intressant? Eller någon vanlig roman och spännande bok?

Men ja, jag får se vad jag hittar i bokhandeln. (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0