Trött, pigg, trött, pigg

Ush, så himla tråkigt.. Ena stunden är jag pigg och känner för att göra en massa olika saker, andra stunden är jag så trött och seg. Sen känner man av lite huvudvärk ibland också :( .. Ligger just nu här med Sadie och myser, hon är så himla trött och kelen, och så fort jag inte klappar henne så tittar hon på mig, haha. :)

Är så himla förvirrad också, för det är så mycket man tänker på. Är det rätt eller fel? Ska man eller ska man inte? Är det normalt att känna sig osäker i sån här fantastisk situation, för den är ju faktiskt fantastisk samtidigt som det är skrämmande.. Kanske inte BOO skrämmande men själva förändringen och allt annat som hör till.

Allt blir inte alltid som man tänkt sig - och det kan både vara bra och dåligt.


Var i nästan samma situation när denna bild togs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0