Gravid.

Oj, det var flera månader sen jag uppdaterade, och sist jag skrev så skrev jag att en överaskning skulle avslöjas, och det är att jag är gravid. Som "alla" vet, iallafall de jag känner.
Planen var att jag skulle skriva om min graviditet, men jag hade absolut ingen lust att skriva då. Men nu känner jag att det skulle varit roligt eftersom det närmar sig till min beräknade förlossning som är den 26e januari 2013.
 
Men även om jag inte har skrivit om min graviditet från början, så kommer jag endå ta upp saker som jag har tänkt och känt under min graviditet. Kommer försöka uppdatera så mycket som möjligt om allt som pågår i mitt liv.
 
Här är en bild på vår lilla flicka på första ultraljudet. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0