Öppet hus.

I måndags på föräldrarträffen så träffade vi några olika blivande föräldrar och hade det mysigt. Och igår träffade jag en tjej från den gruppen och tog en fika och gick runt på Familia. Väldigt trevligt. Hon ville precis som mig, träffa någon som är i samma situation som sig själv. Är glad att hon kontaktade mig så vi kan träffas även innan och efter barnen föds. Hon är lite längre gången än mig, dvs precis kommit in i vecka 38. Och på söndag går jag in i vecka 33. Men det är ju kul endå, för det är princip samma saker som händer i slutet av graviditeten.
 
Vid kl 3 körde hon hem mig till mina föräldrar då min mamma hade Öppet Hus på sin 50års dag. Och vid halv 5 kom älskling dit efter han slutat jobb. Vi hade det jätte trevligt, träffade släkt och vänner och åt smörgåstårta. Jag åt nog 5 bitar tror jag, SHIT? Hahah. Så jädrans gott!
 
Idag ska jag följa med mina föräldrar till Väla, för min present till mamma är där. Och sen efter det ska jag inom Ikea och köpa en sak till barnrummet (visar sen vad)
Annars händer inte så mycket idag tror jag.
 
Nu får jag göra vid mig för mina föräldrar hämtar mig om 30min. Hörs senare =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0