Recept

Håller på och skriver ner lite recept, får nog skaffa mig en snygg recept bok så man slipper ha en massa lösa papper överallt. Hade även velat börja baka? Läser att så många andra gör det så man blir själv sugen. Jag älskar ju choklad, så typ som choklad kaka, brownies, kladdkaka etc. Och nu till jul ska jag baka lussekatter så det översvämmar, haha! Älskar lussekatter. Men jag kan nog inte baka så mycket med choklad eftersom jag får halsbränna för nästan ingenting och det är super jobbigt. Det tåras i ögonen när jag ser andra köpa choklad, eftersom jag själv inte "vågar" äta det. Men Lussekatter får det bli en dag! =)
 
Nu till något helt annat, eftersom jag bara ligger hemma och slöar hela dagarna medans älskling är på jobb, så har jag vääääääldigt mycket fritid, men samtidigt så orkar jag inte vad som helst. Så det brukar bli mycket sittande framför en bra film eller något. Och nu för några dagar sen fixade jag hem alla Shrek filmerna, för dem är ju roliga. Och katten som är med från den 2a filmen är SÅ SÅ SÅ söt! Jag blir helt knäsvag typ när jag ser den blicken han gör i filmerna. Tänk om min katt kunde titta på mig sådär, visst det gör han väl men inte med så stora ögon och så oskyldig. Varje gång jag ser katten i filmerna så säger jag bara - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawww!!!
Jag menar, kolla själv bilden!
 
Puss in boots. Coolt namn har han också! =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0