Yey!

Såg på mobilen nyss att jag fått ett sms från Ellos att jag kan hämta ut mitt paket! Så ringde och bad älskling hämta det på vägen hem från jobb. Så han kommer när som =) ... Fick även skenorna från IKEA till skötbordet. Köpte ju skötbordet av min syster väldigt billigt, men skenorna behövdes bytas ut. Så ringde till IKEA och frågade om dem hade såna, och om där fanns så skulle dem komma med posten nästa vecka, men dem kom redan 2 dagar efter jag hade ringt dem. Riktigt bra service :) ..
 
Så idag blir det att gå igenom mina nybeställda kläder, kolla om overallen lillflickan ska ha, om den var som vi hade trott. Samt sätta i skenorna i skötbordet och lägga i kläder och sådär..
 
Bild på mig för drygt 2 månader sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0