Helgen.

Då är det söndag .... igen... (suck) Fast samtidigt är det en mysig söndag för det är Första Advent idag! Trodde vi skulle på Julskyltning men det har verkligen varit storm här så ville inte ut och gå med Bella i vagnen så vi hittade på annat istället. Såsom Ikea och Rusta. Jag var ju ute efter ett ljusfat, blockljus, duk, m.m och jag fick tag på allt så det var skönt. :) .. Har även hunnit pynta lite mer idag, får se nu om vi är klara med allt men det tror jag faktiskt att vi är. Men man vet ju aldrig ;)
 
I fredags så bjöd jag hit mina föräldrar, min mamma fyllde år så tyckte att hon kunde spendera sin kväll här med oss, hehe. Jag gjorde taco tubs med färsk sallad och lite såser. Vi blev väldigt mätta och belåtna för det är verkligen super gott med såna tubs!
 
Igår var vi på Busfabriken med min storebror Christian, hans sambo och hennes två söner, även hennes bror var med. Dock vart vi väldigt besvikna när vi väl var där, för det första så har de gjort en ovanvåning för barn mellan 0-5 år, förstår dem inte hur stor skillnad de är mellan barn i den åldern? Vi var ständigt rädda om någon skulle gå på Bella, eller hoppa på henne när hon kröp runt och lekte. Många barn är inte alls försiktiga, och visst de är barn men hur ska mindre barn som 1år kunna leka där? När de andra som är äldre är mer "vildare" om man säger, de hoppar, skuttar, springer och skriker över allt. Så jag tror vi var där max en timma innan vi kände att detta är ingenting för barn i 1års åldern! De skulle ha en separat våning för barn från 0-2 år. Och sen får jag väl erkänna att vi tog inte den bästa dagen heller, en lördag. För där var väldigt många kalas, som innebär att där var tusentals människor.
 
Lite bilder från i fredags! (förresten vi har köpt en annan lampa som vi ska ha ovanför matbordet men det kommer i ett annat inlägg)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0